KARLIJN GOES GHANA - Reisverslag uit Rijsbergen, Nederland van Karlijn Overbeek - WaarBenJij.nu KARLIJN GOES GHANA - Reisverslag uit Rijsbergen, Nederland van Karlijn Overbeek - WaarBenJij.nu

KARLIJN GOES GHANA

Door: KarlijnOverbeekVC

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

26 Februari 2012 | Nederland, Rijsbergen

Dag lieve volgers!

Hier dan mijn eerste berichtje.
Pff wat een vermoeide weken. Nog even veel opdrachten moeten maken, stage afgerond, alle inentingen (maar liefst 8 ), gefeest voor Karlijn Goes Ghana, boodschappen doen, CARNAVALLEN, spullen in pakken en dan toch echt afscheid nemen..

Eindelijk me koffer zit dicht, na 10 kilo er uitgehaald met schriften, potloden en andere spulletjes voordaar, konden we de koffer naar beneden tillen. Omdat mama de laatste 2 weken komt, neemt mama derest van de spullen mee.
Ik heb namelijk met het feest maar liefst €1230,- euro opgehaald. Dit had ik nooit verwacht. Iedereen nogmaals bedankt die heeft meegefeest of een kleine bijdrage heeft geleverd. Hier zijn ze vast erg blij mee!:)

Vandaag om kwart over 3 rijden we naar Brussel. Om 7 uur gaat het eerste vliegtuig naar Londen. Dat is dan maar ander half uur vliegen. In Londen is het natuurlijk 1 uur eerder, dus moet ik nog 3 uur wachten op het vliegveld om vervolgens om half 11 naar Akra te vliegen.

Vol zenuwen zit ik nu dit verslag te typen. Ik weet natuurlijk helemaal niet wat ik kan verwachten, maar ik laat alles op me afkomen. Ik weet alleen dat ze daar alles op het gemak doen. 'Geduld is een schone zaak'. Hier heb ik nog al moeite mee, maar goed, alles zal het me leren.

Ik ga nu snel afscheid nemen van mn lieve vriendje en familie. Ik ga iedereen heel erg missen maar de 3 maanden vliegen vast voorbij!
Nu al bedankt voor jullie lieve berichtjes, en ik ga er zeker van genieten.
Jullie horen snel van mij!:)

heel veel liefss




  • 26 Februari 2012 - 13:23

    Sara :

    Super veel plezier schattieeee! Leuk dat ik je nog even gezien heb! Xxxx

  • 26 Februari 2012 - 14:25

    Joyce:

    succes & veel plezier liefste collega, ik ga je missen!

    Kusss

  • 26 Februari 2012 - 14:39

    Shanice:

    Geniet ervan schat!

  • 26 Februari 2012 - 21:19

    Lia:

    een hele fijne tijd en geniet van al het nieuwe om je heen.
    hopelijk krijg jij het ontzettend naar je zin.

  • 28 Februari 2012 - 16:33

    Jessica :

    Schat! Leuk om je 1e reisverslagje te lezen! You go girl !!!! :-) Xx

  • 29 Februari 2012 - 20:49

    Marlies Daamen:

    Hoi Karlijn.

    Heel veel plezier en succes met je goede werk voor de mensen in Ghana.
    Ik zal af en toe eens een kijkje nemen en je zo volgen daar.

    groetjes Marlies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijsbergen

Karlijn

Actief sinds 12 Dec. 2011
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 36073

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 22 Juli 2015

Stage in Ecuador

26 Februari 2012 - 18 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: